Obserwatorzy

wtorek, 25 marca 2014

Ślubna inspiracja

Witajcie 

Dzisiaj mój ostatni post w ramach tego Design Team'u. Chciałem Wam na wstępie podziękować za wszystkie komentarze, miłe słowa i za to że jesteście! Koleżankom z zespołu za ten niezwykły czas i wspaniałą atmosferę oraz naszej szefowej -Ewie - za daną mi szansę i zaufanie.

DZIĘKUJĘ!!!

A to moja ostatnia praca


W pracy wykorzystałem ramkę
 Rameczki owal ornament - 4sztuki

oraz motywy roślinne
Bordery i narozniki - ornamenty 1

Pozdrawiam Was ciepło 

ScrapMan

5 komentarzy:

mosia pisze...

przepiękna!

Sylwia-eR pisze...

Przepiękna kompozycja i kolorystyka- ech niech się napatrzę....

Sylwia-eR pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
mirosek pisze...

Cudna!!!
Uwielbiam fiolety :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

piękna :)