Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Razem przez ćwierć wieku

Witam Was serdecznie.
Po debiucie Barbarelli przyszedł czas na mój pierwszy post. Rodzice dali mi na imię Mariusz i tak już pozostało do dziś. W scrapowym świecie poruszam się jednak pod nickiem ScrapMan. Swoją przygodę w blogowo-scrapową zacząłem nieco ponad rok temu, więc stosunkowo nie tak dawno. Moją ulubiona formą są kartki ale staram się nie ograniczać i ciągle próbuję nowych rzeczy.

Na początek przygotowałem kartkę z okazji 25 rocznicy ślubu dla rodziców mojej koleżanki. 




Praca powstała na bazie 2 kolekcji UHK Gallery
(klik, klik na grafikę)

UHK Gallery - Sklepy Cynamonowe - Hot&Cold  UHK Gallery Winter is coming
użyłem także masy Marthy Stewart do stworzenia ramki, którą następnie potraktowałem tuszem
Masa plastyczna - biała
 podobnie jak zegar

Ramka ZEGAR

Pozdrawiam Was ciepło!

4 komentarze:

piaseiza pisze...

Świetna kartka - fajnie wygląda ten cyferblat w tle.

el pisze...

uwielbiam takie kolorki cudnie

iluszka pisze...

Fantastyczna!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna :)