Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

Zatagowałam się

Nie jestem osobą bardzo medialną (w sensie używania różnych mix medii) najczęściej w swoich kartkach stosuję tusze, dodatki w postaci perełek w płynie. Od czasu udziału w warsztatach z Cynką o których pisałam tu, moja przygoda z mix mediami powoli zaczyna się rozwijać.
W pierwszej kolejności zapoznaję się z maskami i możliwościami ich wykorzystania na różne sposoby.
Dzisiaj chciałam pokazać trzy tagi, które powstały ostatnio. 
      

i większy format:


Maski użyłam jako szablonów i wypełniłam wzory masą strukturalną, potem naklejałam elementy tekturowe, silikonową różę, papierowe kwiaty, metalowe ozdoby. Aby nadać koloru  pracom użyłam farb akrylowych oraz mgiełek. Starałam się, aby na jednym tagu były maksymalnie 2 kolory. 
Ostatnią rzeczą jaką dodałam to stemplowane motywy.
 Do moich eksperymentów wykorzystałam bazę albumową TAG 6,
 ornamenty Barok 
foremki silikonowe Marthy Stewart
oraz maski w roli głównej: Serduszka Pełne,  OkulistycznaRozetka nr2,

Zapraszam do eksperymentowania z maskami. Pokażcie nam jak je wykorzystujecie.
Zapewniam, że daje to mnóstwo frajdy oraz satysfakcji z gotowej pracy.



3 komentarze:

Sylwia-eR pisze...

Wspaniałe : )

Unknown pisze...

Beautifully!

mirosek pisze...

Bajeczne te Twoje tagi :)