Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Miłość w plenerze

Witam!

Dzisiaj trochę w klimatach przedwalentynkowych - całuśny, jasny scrap:)


Papiery dobrałam kolorystycznie do zdjęcia - na bazę użyłam arkusza 03-04 z nowej kolekcji "Why not ILS. Na samym papierze, jak widzicie, dużo się dzieje, więc żeby nieco złagodzić wzór, wokół miejsca przewidzianego na zdjęcie nałożyłam na arkusz szpachelką pastę strukturalną. Zrobiło się trochę miejsca na moje własne dodatki, a przy okazji powstała gdzieniegdzie fajna faktura.


Następnie układałam warstwy papieru pod zdjęciem - m. in. szary arkusz 03-04 z drugiej nowej kolekcji ILS 'Divine this line', który wprowadził trochę równowagi w otoczeniu pełnych jaskrawych drobnych elementów.


Na koniec dodatki - tasiemka, ćwieki, papierowe elementy na kosteczkach 3D. Dymek to element z zestawu tekturek dymki duże, podkolorowany tuszem kredowym. Świetnie komponuje się z dymkami wyciętymi z arkusza  01-02 'Why not?'. Idealna z nich para;) Dodałam też serduszka ze słoiczka miłości ;) i pokolorowałam tuszem - chciałam, żeby powtórzył się gdzieś niebieski kolor, ze szczegółu na zdjęciu. Niebieskie akcenty wyróżniają się teraz wśród powtarzających się zieleni i łososiowych różów.


Jakże pasujące hasło;) to element z paska z kolekcji 'Why not?'. Są ich 2 rodzaje, znajdziecie na nich ciekawe, inspirujące napisy - mój pomysł na scrapa skrystalizował się właśnie kiedy zobaczyłam ten napis;) Podkleiłam go kilkoma warstwami kosteczek z pianki dystansowej tak, że góruje nad innymi elementami.


Zachęcam do wyrażania walentynkowego nastroju nie tylko w formie kartek.
Niech Was inspirują kolory i uczucia ze zdjęć, które chcecie oprawić scrapowo:)

Pozdrawiam!

- Dziwolonk


Produkty ze sklepu Stempell&Kartoon użyte w pracy:
papiery
 
karton:

akcesoria:


2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Wow ale czadowe :)) fajne zdjęcie i super scrap !!!

Ewa Kierzek pisze...

Ale super!! I jaki porządny opis, ja się chyba w życiu tak nie nauczę :)