Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

Impreza

Nie samymi świętami człowiek żyje, inne imprezy też się zdarzają i warto je oskrapować. Wyciągnęłam zdjęcia z urodzin Hani, szóstych, z nieco krzywym tortem (ale za to jaki pyszny był!) - jak te dzieci szybko rosną!


Po raz kolejny do ozdoby wykorzystałam moje ulubione tekturki z zestawu Chorągiewki, tym razem obklejone papierem i przetarte na brzegach papierem ściernym. Na serduszku ze środkowej chorągiewki najpierw postawiłam stempelek ("Letnie słoneczko") uzyskując fajną spiralkę, a potem pokolorowałam je troszkę jaśniejszym pisakiem:


Nawias w kropki to efekt obklejenia tekturki ozdobną taśmą:


I jeszcze kilka gwiazdek na kosteczkach 3D:


Słodko wyszło :)

Pozdrawiam
Tores-

Wykorzystane produkty:


Stemple:

Kocham na tablicy - mini

Letnie słoneczko


Tekturki:

Chorągiewki

Nawiasy


Słoiczek miłość



Brak komentarzy: