Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Kolorowe LOwe:)

Witam!

Dość dawno mnie tutaj nie było, więc na przywitanie po przerwie, w ten zimowy już prawie weekend, mam dla Was mocno kolorowy layout. Trochę niezwykły jak na mnie, bo nieczęsto moje prace eksplodują kolorami;) Inspiracją było zdjęcie moich Przyjaciół, które kolorystycznie okazało się świetnie pasować do arkusza z kolekcji 'Summer City' The Scrap Cake.


Na samym papierze już dużo się dzieje, ale ja oczywiście chciałam więcej;) Było więc sporo stemplowania z użyciem  stempli do tła: border- kropki 2, border - tło - kółeczka 1, tło "krateczka" i jeszcze tarcza zegara - stara, żeby powtórzyć okrągłe elementy wydrukowane na papierze. Dodałam skrawki papieru, taśmy washi, kilka guzików, ćwieków i kolorowe sznureczki. Z trzech kolorowych spinaczy zrobiłam serduszka (bardzo łatwe do wykonania - trzeba spinacz po prostu nie do końca zgiąć na pół;) - dwa zaczepiłam o krawędź zdjęcia, a w ostatnim obcięłam obcążkami nadmiar drutu i przykleiłam klejem Magic bezpośrednio do papieru.


Jako element kompozycji dodałam też dwa większe elementy - okienko z masy plastycznej...


...i w tym samym klimacie - tekturkowy płotek z zestawu płotki, który trochę podcięłam i pocieniowałam tuszami. To wszystko dodało nieco kawiarnianej atmosfery:)


Odcięty od płotka 'szczebelek'  przydał się na podpis:)


Zachęcam Was do eksperymentowania kolorem na przegonienie jesienno-zimowej szarości. Jeśli macie ochotę sięgnąć po kolorowe papiery  z kolekcji 'Summer City', zapraszam TU.
Udanej zabawy:)
Pozdrawiam!

 - Dziwolonk



Produkty ze sklepu Stempell&Kartoon użyte w pracy:
- płotki 

2 komentarze:

rudlis pisze...

Piękny jest :)

rudlis pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.