Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Wakacyjny tag

Zestaw tekturowych chorągiewek, który niedawno pojawił się w sklepie, to coś po prostu stworzonego dla mnie, maniaczki chorągiewkowych girland. Jak tylko je dostałam do rąk - musiałam wypróbować, więc na rozgrzewkę powstał tag w wakacyjnym klimacie, a dla mnie oznacza to klimat morski: fale, zachodzące stemplowe słońce, i chorągiewki.



Zgodnie z obietnicą tym razem tekturki nie są pokolorowane glimmer mistami - okleiłam je papierem Love Songs w bardzo przyjemny wzorek.





Pozostawiając Was z wakacyjnym tagiem wyjeżdżam (nareszcie!!!) na kilka dni w poszukiwaniu morskiego klimatu nad Bałtykiem.

Pozdrawiam
Tores-

6 komentarzy:

Retro Koty i Pies pisze...

Miłych wakacji i pogody :)

Alicja pisze...

Skoro wyjeżdżasz to kiedy można spodziewać się wyników candy?

Iskierka pisze...

Przepiękne kolorki i piękna kompozycja wakacyjnego tagu. Życzę udanych wakacji :) a przede wszystkim słońca i odpoczynku

Dori pisze...

Udanych wakacji i aby pogoda dopisała!!

Tores- pisze...

Alicjo - wyniki candy ogłosi właścicielka sklepu, Efinka :)

Tores- pisze...

I dziękuję za dobre życzenia :)