Obserwatorzy

środa, 7 marca 2012

Wielkanocne kartki

Witam ciepło! 

Zjawiam się z pierwszym moim postem inspiracyjnym na tym blogu i mam nadzieję raz na jakiś  czas zachęcić Was do wykorzystania fantastycznych tekturek i stempli ze sklepu Stempell&Kartoon :-). 

Chcąc być na czasie przygotowałam dla Was inpirację w postaci kartek świątecznych:



Do zrobienia kartek wykorzystałam m.in.:
- na jajkach odbite stemple, kolejno: Pisanka przepiórcza DUŻA oraz Pisanka przepiórcza MAŁA;
- napis odbity stemplem: Radosnych świąt... DŁUGI;
- mały kwiatek tekturkowy pochodzi z zestawu wycinanek: Zestaw dziecięcy.
Nie mogłam sobie odpuścić ozdobienia kopert, żeby wysyłanym kartkom nadać jeszcze większego świątecznego akcentu i do ich ozdobienia użyłam stempla Metka wielkanocna.

Pozdrawiam!
Viva

1 komentarz:

Zuzik pisze...

Śliczne karteczki! Piękna kolorystyka!:-)