Obserwatorzy

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Stroiki na choinkę

Stroiki na skrzydłach anielskich i dwa sopelki.


Pierwszy stroik na skrzydłach anioła, Skrzydełka - zawieszka, ozdobiłam laską cynamonu i kawałkiem szyszki (z łańcucha z Ikea), szyszkę ozdobiłam brokatem białe złoto a skrzydła anioła miką-vintage-brąz. Mika ładnie się mieni.


Dwa stroiki na skrzydłach małego anioła, Skrzydełka pełne i ażurowe, ozdobiłam różyczką i łuskami szyszek obsypanymi brokatem białe złoto. Na jeden stroik skleiłam po dwa skrzydełka tak aby były mocniejsze.


Sopelki zrobiłam z wycinanek Dekory mix długie oraz Dekory ornament. Pierwsze skleiłam dwa (akurat tylko dwa mam) ze sobą a drugie trzy tak aby były mocniejsze. Ozdobiłam je różyczkami (cztery dookoła) i brokatem białe złoto na całości.





Komplet :)



Wszystkie tekturowe wycinanki pokolorowałam tuszem antique linien Distress Ink i psiknęłam perłowym Glimmer Mist. Niestety na zdjęciach nie widać jak się mieni Glimmer Mist. Wszystkie elementy do stroików przykleiłam klejem na gorąco. Wszystkie stroiki ozdobiłam tak samo z obu stron. Jak się zakręcą na choince, to ładnie to widać :)

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

1 komentarz:

Mellanka pisze...

Rewelacyjny pomysł i śliczne wykonanie! :)