Obserwatorzy

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Bombki na choinkę

Bombki z tekturowych wycinanek bańka duża i bańka 1 


Bańkę dużą i bańkę 1 pokolorowałam tuszem antique linien Distress Ink. Rozpuściłam kilka kropel tuszu w wodzie w buteleczce i psiknełam na całości. Wysuszyłam je nagrzewnicą i ponownie psiknęłam tym razem perłowym Glimmer Mist'em. Wszystkie elementy przykleiłam do bombek ciepłym klejem.
Szyszki, na dużej bombce, ozdobiłam brokatem białe złoto


 Na końcówki łusek szyszki nałożyłam delikatnie klej Magic i posypałam brokatem nad kartką papieru, otrzepałam szyszki, a brokat, który opadł na kartkę wsypałam z powrotem do buteleczki. Listki ostrokrzewu wycięłam nożyczkami z papieru który jest zielony z jednej strony. Z drugiej strony psiknełam listki oliwkowym Glimmer Mist'em.


Mniejszą bombkę ozdobiłam różyczkami, laską cynamonu (cynamon i szyszki są z łańcucha z Ikea) i listkami ostrokrzewu.


Ciemne drobinki, które są na mniejszej bombce i pięknie się mienią to mika-vintage-brąz. Przykleiłam ja na klej Magic.


A tu jedna z bombek na naszej choince :)


Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

5 komentarzy:

Unknown pisze...

cudowne, w pięknym stylu:))

Kasia Bogatko pisze...

Przepiękne te bombki - proste, a zarazem bardzo stylowe :) Dziękuję za inspirację.

Ilona Zbieg pisze...

Baaardzo mi się podobają

Mellanka pisze...

Przecudne są!

mbabka pisze...

Piękne!